בית כלכלה וצרכנות מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר

מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר


מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

עוד מכה לתוכנית הדגל: הקיצוץ הרוחבי חיסל 700 דירות מחיר למשתכן

רגע לפני פרישה? השנה המאתגרת של משה כחלון במשרד האוצר

מהמאבק מול תנובה סביב מחירי החלב, דרך הגירעון המעמיק, האצת תוכנית מחיר למשתכן, יישום רפורמות, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *