בית כלכלה וצרכנות האב, הבן, המרצדס שהתרסקה – וגן האירועים: הסיפורים מאחורי יינות ביתן – מדיה ושיווק

האב, הבן, המרצדס שהתרסקה – וגן האירועים: הסיפורים מאחורי יינות ביתן – מדיה ושיווק


נחום ביתן הפך חנות קטנה לרשת קמעונית גדולה דרך רכישת מתחרים, ובראשם מגה הקורסת. בנו יוסי, שמשמש משנה למנכ"ל, נולד לתוך עושר, נוטה להסתכסך…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

טוויטר / צילום: שאטרסטוק

טוויטר מסכמת שנה: מה היה הציוץ האהוב בישראל ב-2019?

הרשת החברתית טוויטר פרסמה הלילה סיכום רשמי של שנת 2019 בפלטפורמה • בין ההאשטאגים הפופולריים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *