חברת נתיבי ישראל ומשרד התחבורה טוענים כי הקיצוץ בתקציבם מנע שיפור מעקות בטיחות בעלות של כ-5 מיליון שקלים בשנה, לצורך שמירה על חיי רוכבי דו-גלגלי שמחליקים על הכביש בעת תאונה. במשרד האוצר הזכירו כי מתקציבה השנתי של החברה שעומד גם לאחר הקיצוץ על כ-1.5 מיליארד, אפשר היה למצוא את הסכום הנדרש. והרוכבים? אלה…
עשוי לעניין אותך
עומס המוניות בנתב"ג: מסתמן פתרון, אך החדשות הרעות הן שמחיר הנסיעה צפוי לעלות
זמני ההמתנה למוניות בנתב"ג ארוכים מתמיד, חרף היקף הנוסעים הנמוך • לגלובס נודע כי מונה …