מאווררים תעשייתיים: בחירת הדגם הנכון

בחללים תעשייתיים ומסחריים רבים נדרשת התקנה מקצועית של מאווררים תעשייתיים, ובמקרים רבים מאוורר עם נפח נמוך הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר.

מאוורר תעשייתי הוא מכשיר שתפקידו העיקרי הוא לספק ולהכיל זרימת אוויר גדולה לתהליכים שונים של תעשיות רבות. מטרה זו מושגת על ידי סיבוב של מספר להבים, שמחוברים לרכזת ולפיר, ומונעים על ידי מנוע. קצב הזרימה של מאווררים אלה משתנה בהתאם ליישום שלהם.

בין אם אתם צריכים להתקין מאווררי תקרה למחסנים או לחללים מסחריים גדולים, מאווררים אלה מאזנים את זרימת האוויר ומפחיתים את צריכת החשמל של המזגן תוך שמירה על שטח נוח כל השנה. הנה מה שצריך לחפש כשמחפשים מאווררים תעשייתיים מתאימים לצרכים שלכם.

בחירת הגודל המתאים של המאוורר

שיקול חשוב בבחירת מאווררים תעשייתיים הוא גודל החלל שיש לאוורר. מאווררים מסחריים מסוימים זמינים בקוטר של עד 24 מטרים, מה שעשוי להיות אידיאלי עבור מחסנים גדולים, אבל הם לא יתאימו לאזור אחסון מזונות או לחללים מסחריים מסוימים.

וזה לא הכול. יש לבחור מאווררים לזרימת אוויר מיטבית. במקום מאוורר גדול יחיד, שניים או שלושה מאווררים תעשייתיים קטנים עשויים לכסות כמה חללים באופן יעיל יותר. איש מקצוע מנתח את החלל שלכם על מנת לקבוע את הגודל והמספר הטוב ביותר של מאווררים כדי לסייע לכם בהחלטה זו.

שיקולי רעש הם שיקולים מהותיים בבחירת מאווררים תעשייתיים

אחד היתרונות של מאווררים תעשייתיים או מסחריים גדולים הוא העדר הרעש היחסי. מאווררים קטנים צריכים לפעול במהירות גבוהה על מנת למקסם את זרימת האוויר, מה שכמעט תמיד גורם לפעולה רועשת של המאוורר. מאוורר בנפח גבוה ובמהירות נמוכה, לעומת זאת, אינו תלוי במהירות גבוהה להנעת אוויר.

המשמעות היא שפעולת המאוורר שקטה בהרבה. מאוורר במהירות נמוכה עם עוצמת רעש מינימלית הוא בחירה מצוינת עבור שטחים מסחריים או לכל מקום בו רעש מוגזם הוא בעייתי.

מאווררים שמופעלים על ידי השמש

מאווררים תעשייתיים שמופעלים על ידי השמש מנצלים את כוח השמש כדי לקרר שטחים גדולים. מאווררים אלה עובדים היטב בדיוק כשאתם צריכים אותם, בשעות העבודה במהלך היום ובימים החמים ביותר. שימוש באנרגיה סולארית מקטין גם את חשבונות האנרגיה שלכם במקביל ליתרונות לסביבה.

ניתן לחבר מאווררים אלה לסוללות או לחיבור חשמלי ישיר אם הם צריכים לעבוד מסביב לשעון או להגביר את הכוח כשמעונן או בימי חורף קצרים יותר.

בשורה התחתונה, בחירת מאווררים תעשייתיים מתחילה עם ייעוץ של המומחים

רוב המאווררים התעשייתיים מסווגים לשני סוגים כלליים: מאווררים צנטריפוגלים ומאווררים ציריים.  אבל לא משנה איזה סוג שטח תעשייתי או מסחרי אתם צריכים לאוורר, קרוב לוודאי שתמצאו את המאוורר המתאים לצרכים שלכם.

מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי של המומחים בתחום שיסייעו לכם לבצע את הבחירות הטובות ביותר לאוורור החלל שלכם.

 

עשוי לעניין אותך

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון

זה שאת בהיריון זה לא אומר שאת צריכה לוותר על החופשה הקרובה בחו"ל. הרצון לנפוש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications