בית כלכלה וצרכנות הציבור מעדיף שפה פרסומית ברורה על פני טרנדים חולפים

הציבור מעדיף שפה פרסומית ברורה על פני טרנדים חולפים


סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות,…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

בנימין נתניהו / צילום: רובי קסטרו - וואלה חדשות

יו"ר ועדת הבחירות אסר על שידור הסטנד-אפ עם נתניהו ב"רשת 13"

השופט עוזי פוגלמן קבע כי השתתפות נתניהו בתוכנית "סטנד-אפ ניישן" היא תעמולת בחירות ואסר על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *