קמפיין המשביר לצרכן: איך הפך מהלך עם כוונה טובה לסערת רשת


בארגוני הנשים אמנם נזהרים מלגנות בתוקף את קמפיין יום האישה של המשביר לצרכן לאחר שעורר סערה ברשתות, אבל גם ממליצים למפרסמים להתייעץ עם…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

דן מויסאן מונה למנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים הבינלאומיות סברה ואובלה

מויסאן מגיע לתפקיד מחברת פפסיקו ■ חברות סברה ואובלה נמצאות בבעלות שווה משותפת של שטראוס …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications