נולדת מחדש: ארטימדיה מקימה רשת פרסום אוטומטי לטלוויזיה | בלעדי


לגלובס נודע כי החברה חתמה על הסכם עם הוט, לפיו יוגש פרסום פרוגרמטי (ממוכן ואוטומטי) על גבי התכנים שיועברו ברשת הסיבים • פנייה רשמית…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

עיריית תל אביב תעלה את מחירי הקאנטרי העירוניים

לקוחות קיבלו עדכון שהמחירים יעלו בקרוב בעד כ-25%. לגמלאי נאמר שהוא לא יכול לחדש מינוי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications