10 הפספוסים הגדולים של השנה בשיווק, בפרסום ובמדיה


הם היו יכולים להצליח, אבל המציאות הסתדרה אחרת: המותג שנסגר כשכולם חגגו, הרשתות שלא הרוויחו מהנהירה לאונליין, המסעדנים שאיחרו את הרכבת,…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור





עשוי לעניין אותך

מחירים שונים, מלכודות ומעט הנחות: מה שצריך לדעת לפני הקניות לחג

יבוטלו מדבקות המחיר? שוב יוזמה לתצוגת מחירים דיגיטלית ברשתות המזון

שרת הכלכלה והרשות להגנת הצרכן מקדמים תצוגה דיגיטלית של מחירים על המדף וביטול חובת הצמדת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: