ארונות משרדיים למשרד – איך כדאי לרהט את המשרד שלכם?

חלק גדול מבעלי העסקים מגיעים בשלב כלשהו לרגע שבו העסק מתחיל לגדול והם יוצאים מהבית ושוכרים משרד חיצוני, בין אם כבר לא נוח להם לעבוד מהבית, או שאין להם תנאים מתאימים לניהול עסק בבית, או במידה והעסק התרחב והם זקוקים ליותר ספייס עם ציוד שדורש אחסון עם ריהוט שכולל בין היתר גם ארונות משרדיים.

 

כפי שבוודאי תארתם לעצמכם, גדילה של העסק דורשת הוצאות כגון השכרת משרדים, ריהוט שלהם ולעיתים אף שיפוץ קל כדי לבצע התאמות לצרכי העסק.

בין אם מדובר בחברה קטנה של אדם אחד או שניים, או מספר עובדים ובין אם מדובר על עסק בינוני עם כמה עשרות עובדים, אחד הדברים הראשונים שתצטרכו הוא דלפק קבלה וגם ארונות משרדיים כדי לענות על הצרכים שלכם.

 

ארונות משרדיים מגיעים במגוון גדלים, צורות וצבעים וניתן להתאים אותם לכל מטרה עם גדלים מותאמים אישית או גדלים סטנדרטיים, למרות שמניסיוננו, יותר זול לבחור בגדלים סטנדרטיים של ארונות למשרד, כך שניתן למצוא אותם גם במחירים זולים יחסית במבצעים במיוחד בתקופת חגים, בחופש הגדול או בסוף השנה, לקראת חידוש מלאי של חברות ריהוט למשרדים.

 

איך לעצב משרד?

אנשים רבים סבורים כי על מנת לעצב ריהוט במשרד, צריך לפנות למעצב פנים ולשלם לו הרבה כסף.

עם זאת, מעצבים רבים ימליצו לבחור צבע אחד ראשי ולהוסיף לו צבע משני או שניים באותו הגוון או בגוון דומה, וכך למעשה ליצור מראה מעוצב.

לדוגמא, תוכלו לבחור ריהוט שכולל דלפק קבלה, שולחנות וארונות משרדיים בצבע לבן בעיצוב סטנדרטי בסיסי, לבחור עוד גוון כמו למשל צהוב, ירוק, כחול או כל צבע שתבחרו, לייצר הדגשות של צבע באמצעות שימוש באלמנטים בגוונים של הצבע שבחרתם. אלו יכולות להיות מסגרות של תמונות, אקססוריז, שטיחים, קיר או שניים במיקום בולט בצבע עז ועוד אזורים בקירות לידו באותו צבע רק בגוון שבהיר בכמה טונים, להוסיף קצת עציצים, או צמחים עם עלים נופלים שמונחים בתוך אדניות על גבי מדפים גבוהים, ובעצם באמצעות שימוש במראה נקי תוכלו להשיג תוצאה מעוצבת, מקצועית ויפה לעין.

 

למה חשוב לשים לב כשבוחרים ארונות משרדיים:

ערכו רשימה של כל החפצים שדורשים אחסון, רשמו כמה קלסרים יש לכם עם ניירת של הנהלת חשבונות והכפילו את המספר הזה לפחות פי 5, אלא אם כן אתם למשל משרד של רואי חשבון, שאז יש צורך במקום רב יותר של אחסון משרדי.

ככל שיהיו לכם יותר ארונות אחסון, כך תוכלו לאחסן יותר פריטים בתוך הארונות ולמנוע בלגן במשרד, להשאיר אותו נקי ומסודר וליצור מראה מאורגן, נקי ומודרני תוך שימוש באלמנטים הנכונים.

במידה ויש לכם במשרד מידע רגיש, כדאי לקנות ארונות שחלקם מגיעים עם מנעול על מנת לשמור על מה שצריך ולפעול במקצועיות מול לקוחותיכם.

ככל שתהיו מדויקים יותר בהגדרת הצרכים שלכם, כך תוכלו להזמין ארונות למשרד בהתאמה אישית, או לעקוב אחרי הפרסומים השונים באינטרנט ולמצוא את הפריטים שלהם אתם זקוקים.

עשוי לעניין אותך

גם בלי מונה חכם: זה המועד שהחל ממנו כולם יוכלו להוזיל את חשבון החשמל

שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן הודיע שמ-25 ביולי ניתן יהיה לעבור לספק חשמל פרטי ולחסוך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications