מצבר עד הבית

לפני כשני עשורים להיתקע עם רכב בגלל מצבר גמור היה סיפור ארוך, מתסכל ויקר. כיום באמצעות שירות מצבר עד הבית הסיטואציה עדיין לא נעימה, אך הפתרון מהיר יותר, מתסכל פחות וזול יותר.

התאמת מצבר לרכב

אומנם איש השירות של מצבר עד הבית הוא איש מקצוע שמבין במצברים ואפשר לסמוך עליו, אך עדיין כדאי שגם אתם תבינו ותדאו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם. דבר ראשון מומלץ לבדוק בספר הרכב איזה סוג מצבר מומלץ לרכב., מה מידותיו ואיזה אמפר נדרש. יצרני המצברים מדביקים על המצברים מדבקה עם פרטים טכניים של המצבר, לדוגמה: 12v60Ah350AN EN משמעות נתונים אלו מתח המצבר 12v האמפר לשעה AH60 זרם התנעה AN350 והסטנדרט האירופאי EN. 

כך תוכל להתאים בין נתוני ספר הרכב לנתוני המצבר. דבר נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא תקופת האחריות, תקופת האחריות של מצברים נעה בין 20-12 חודשים, ככל שתקופת האחריות גדולה יותר כך המצבר יקר יותר. בדיקת התאמת המצבר לתנאי האקלים בארץ היא לא פחות חשובה, בגלל מזג האוויר החם ריכוז החומצה במצבר צריך להיות נמוך כדי שישרוד את תנאי החום. על המצבר להיות בעל יכולת עמידה בקפיצות הרכב וזאת עקב מצב הכבישים בארץ.

שירות מצבר עד הבית

שעת בוקר, אתם יורדים לרכב כדי לפזר את הילדים לגן ולבית ספר, מכניסים את המפתח לסוויץ", מסובבים ובמקום רעש התנעה נשמעות נקישות והרכב לא מתניע. אין סיבה ללחץ אנחנו כבר בעידן מצבר עד הבית. כל שצריך לעשות זה לחייג למוקד, למסור להם מיקום ואת סוג הרכב ותוך זמן קצר יגיע אליכם איש שירות עם מספר דגמים של מצברים מתאימים. לאחר בחירת המצבר, תוך דקות ספורות יותקן המצבר החדש ברכב ואתם יכולים להמשיך בדרככם.

איך נשמור על המצבר שלנו

אורך חיים ממוצע של מצבר הוא 4-3 שנים, לאחר תקופה זו רוב הסיכויים שהוא יתרוקן. אין דרך להאריך את חייו של המצבר אבל בהחלט אפשר לא לקצר את חיו על ידי מספר פעולות פשוטות. כאשר נוסעים נסיעה מהירה מחוץ לעיר מצבר הרכב מתמלא, אם אתם נוהגים לנסוע מחוץ לעיר מה טוב, ואם רכבכם משרת אתכם רק בנסיעות בתוך העיר, נסיעות איטיות שאינן מספיקות למלא את המצבר, צאו מידי פעם לנסיעה מהירה מחוץ לעיר כדי למלא את המצבר. 

אם אתם מתכננים היעדרות ממושכת, למשל נסיעה לחו"ל, בקשו ממישהו שאתם סומכים עליו להתניע כל כמה ימים את הרכב כדי למלא את המצבר, או פשוט פרקו את המצבר מהרכב ואחסנו אותו במקום מוצל וקריר. אופציה נוספת זה רק לנתק את החיבור של המצבר ולהשאירו ברכב, במקרה כזה רססו חומר מונע קורוזיה על חיבורי המצבר.

המאמר נכתב באדיבות איה מצברים – https://aya-matzberim.co.il/ 

 

עשוי לעניין אותך

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון

זה שאת בהיריון זה לא אומר שאת צריכה לוותר על החופשה הקרובה בחו"ל. הרצון לנפוש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications