האם אנחנו באמת אוהבים "מוצרים ירוקים" או רק מנסים לעשות רושם


חשבתם שמיתוג של מוצר "ירוק" ישפר אוטומטית את מה שהצרכנים חושבים עליו? מחקרים מוכיחים שהמציאות הרבה יותר מורכבת

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

המלונאים מתעקשים שלבם עם המפונים: "יש לנו עסק לנהל"

מפונים מותחים ביקורת על החלטת רשתות אטלס וישרוטל לרכז אותם במלון אחד כדי למנוע ערבוב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications