כך נולד הקמפיין הוויראלי לסגירת פערי השכר המגדריים


מאות מנהלי חברות, ארגונים חברתיים ואנשים פרטיים העלו את תמונתם האישית תחת ההאשטאג "#שוות_משוות: סוגרות את פערי השכר" • הקמפיין, שהתחיל…

לקריאת המשך הכתבה באתר המקור

עשוי לעניין אותך

התוכנית האסטרטגית של שטראוס: לייצר חיסכון של 300-400 מיליון שקל עד 2026

דוחות חברת המזון שטראוס לשנת 2023 מלמדים על גידול בהכנסות, שעומדות על 10.5 מיליארד שקל, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Update Contents
מוקד החדשות של ישראל נא לאשר לקבלת התרעות על חדשות ועדכונים חדשים שמתפרסמים באתר שלנו.
Dismiss
Allow Notifications